Aangekomen in Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Hendrik - WaarBenJij.nu Aangekomen in Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Hendrik - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Frankfurt

Door: Hendrik

Blijf op de hoogte en volg Hendrik

08 Oktober 2015 | Duitsland, Frankfurt am Main

Na een verrassend snelle treinreis ben ik inmiddels in Frankfurt. De reis was best interessant, omdat je het landschap in ICE (de Duitse hogesnelheidstrein) snel aan je voorbij ziet flitsen. Ook de heuvels zijn heel mooi om te zien, met af en toe wat bos en dan weer een dorp met een kerktoren. De trein ging voor een deel ook langs de Rijn. Nadeel was dat ik een nogal erg luidruchtige man naast me had zitten in de trein. Het was een Pool of een Tsjech die constant in zijn telefoon schreeuwde. Maar goed, ik laat me mijn reis er niet door bederven.

Het weer is niet zoveel anders dan in Nederland. Bewolkt en ik schat een graad of 15. Ik ben al in mijn hotel, of eigenlijk Gasthof zoals op de voordeur staat, maar voor de rest van de dag staat het verkennen van de stad natuurlijk op het programma. Ik heb al gezien dat het echt een stad is met veel wolkenkrabbers. Misschien dat ik nog de kans krijg bovenop een van die torens te komen. Je hebt vanaf daar ongetwijfeld een goed uitzicht denk ik. Verder is het ook echt een zakenstad. Veel mensen in pak op straat. Ook veel dure Duitse auto's, maar dat ze Duits zijn is in Duitsland natuurlijk te verwachten.

Goed, voor zometeen zal ik eerst wat gaan eten. Het wordt waarschijnlijk kebab of Döner zoals ze het hier in Duitsland noemen. Toen ik bij het Gasthof aankwam zag ik eentje op de hoek. Ook wil ik nog even met het meisje achter de balie praten, want dat is echt een sexy ding. Jammer dat mijn Duits niet zo goed is.

Zoals jullie weten zal ik proberen mijn reis zo vaak mogelijk bij te werken. Morgen heb ik vast veel te vertellen! Tot ziens voor nu! En sorry voor de spelfouten.

Groetzels,

Hendrik

Tags: frankfurt

Verslag uit: Duitsland, Frankfurt am Main

Hendrik

Volg hier mijn reis door Europa!

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1285

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 02 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: